Punktering

Strax ska min underbara mamma komma hit och hjälpa mig laga min cykel. Hon är rätt händig så hon ska byta ut hela mitt bakdäck. Så cykeln står i hallen och väntar.. Åh Gizmo kommer bli sååååå överlycklig att mamma ska komma. Han blir alltid det. Heltokig och uppjagad!

Öppnade idag på jobbet, så jag ska tillbaka sedan för att stänga. Det börjar trots allt nära sig helg och jag hade planerat in lite festligheter men vet inte om jag kommer att orka det. Är inte alls kry heller och väntar på den måndliga smärtan..


Morötter är gott tycker hunden Gizmo:) haha..

2010-10-07 @ 13:45:56 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ja, vi har faktiskt bestämt namn redan. Ett som vi båda älskar och är jättenöjd med! Vi har berättat det för nära och kära men håller det hemligt i cybervärlden tills hon kommit :)

2010-10-08 @ 17:14:35
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0