It's a okey morning

Vaknade denna morgonen och kände mig hyfsad pigg.
Jag är fortfarande helt slut i kroppen och får inte mycket vidare sömn men jag känner mig ändå rätt hyfsad pigg. Så ska faktiskt ta tag och städa av hela lägenheten. Har inte städat på 2 veckor om inte mer och nu börjar det synas lite pälstussar ifrån Gizmo så då är det verkligen dags att ta tag i städningen. Ni som underar vad för äckel jag är som inte städat på 2 veckor ska veta att jag har legat med feber under de 2 veckorna och börjar äntligen komma tillbaka till mitt rätta jag :) Och jag brukar städa var 3:e dag så! Men jag tog och städade av badrummet igår så jag ska bara dammsuga av badrumsmattan..




När jag vaknade så nynnade jag på en låt, och jag har inte den på min spellista och undrar hur jag har fått den på hjärnan. Otäckt är det, någon som vet vad som skett när man drömt om en låt som man inte tidigare hört??

2010-10-26 @ 13:00:18 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Hehe samma här! Men det är snart december så :)



ah :) är beräknad den 5 februari ^^ men har blivit flyttad mkt så ska bli kul att se vilken dag det blir.. :P

2010-10-26 @ 16:20:31
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 25

Hyfsat pigg? :P Skönt! Själv funderar jag på om jag inte ska gå och lägga mig nu... :P

2010-10-26 @ 19:49:13
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0