Älskade vän

Efter jobbet blev jag upphämtad av min bästa vän Madde.
Och vi har haft den mest otroliga prat och mysstunden på länge.. Jag kände att jag verkligen behövde få prata av mig och Madde är den som aldrig dömmer mig och får mig på rätt fötter.. Det finns ingen tvekan om att vi har hittat tillbaka varandra för sista gången och det är verkligen för evigt.


Madde och Jag, Balen 2008

No matter what så finns hon här för mig och jag här för henne. Hon förstår mig bättre än någon just nu och det känns sååå skönt att hon vet vad jag behöver före jag ens själv vet det <3 That´s what best friend are here for!!

2010-11-07 @ 18:43:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Laila

Snygging :D

2010-11-08 @ 09:25:10
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag älskar dig idag, imorgon, föralltid!

Du är min halva och jag vore ingenting utan dig min finaste ägodel <3

2010-11-08 @ 09:51:57
Postat av: Pammis

Det är gott med sådana vänner! Jag har också tappat några under några år, men plötsligt är de bara där igen!

Såg ditt gulliga meddelande och hon finns här och väntar på dig då det blir dax!

Roligt att se dina bilder på förändringar där hemma. Inget är som förändringens tid =o)Ser fram emot lite mer bilder från dig snart! Massor av pussar till Gizmoälsklingen och stora kramar till dig =o)

2010-11-08 @ 12:44:23
Postat av: Jessica ♥ Gravid

fin du va på balen :)

härligt med äkta vänskap, väldigt svårt att hitta så ta vara på det :)

2010-11-08 @ 15:31:12
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0