Tacogratäng och Partaj

Väntar på att min tacopaj ska bli klar, luktar ljuvlig gott och magen den börjar allt kurra rejält nu. Har fortfarande (2 dagar senare) träningsvärk i magen. Gick på ett core med ab's pass och jäklar vilken träningsvärk, men jag gillar det ändå. Det är en härlig smärta :D Haha ja jag vet, jag är skum..

Ikväll blir det trevligheter med några vänner, och sen vart vi hamnar vet jag inte. Vi får helt enkelt se vad vi är som mest sugna på när det blir dags. Nu kommer det kluriga, vad man ska ha på sig. Alltid ett problem. Men något hittar jag nog som jag kan slänga på mig!


En bild på Mig och Madde (en av de bästa i mitt liv)

2010-05-01 @ 16:43:11 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: LORISSA

sv: ja, kanske det? Brukar du drömma mardrömmar?

2010-05-01 @ 18:57:44
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Jessi Fox

JAG ÄLSKAR TACOGRATÄNG!!!!!!! Jag lovar du kommer älska det också när du har smakat min ;D

2010-05-02 @ 10:52:00
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Madelene

Du är den bästa i mitt liv <3 XoXo

2010-05-02 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0