Sluttävling och bedömning

Nu är sista gången på hundkursen slut och vi avslutade med en sluttävling och bedömning på hela kursen gång. De 6 stationer är allt vi gått igenom på kursen och jag och Gizmo kom 2:a vilket jag är nöjd med, med tanken på att en gren har jag inte övat (ursäkta uttrycket) ett skit på, men Gizmo lyssnade på min röst och jag hade slakt koppel vilket är bra. Så jag är nöjd med våran insats. Har fått upp en del tankar om en viss aktiveringssport, så nu ska jag fundera mycket och spåna vidare.

             

Strax kommer mamma och hämtar Gizmo. Han ska vara hos henne under natten och dagen då jag jobbar och bäst för honom att vara hos henne när hon ändå är ledig. Jag har inte sovit en enda natt utan Gizmo, men tror jag behöver det med. Kan vara skönt att slippa ta sista rundan och första rundan för en gångs skull..

2010-05-05 @ 20:52:20 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Paméla

Grattiskramar till er!

2010-05-08 @ 13:02:34
URL: http://xocai.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0