Ruggit kallt

Idag är det bara 4 grader hos mig. Riktigt ruggit kallt är det, så jag tänkte att jag skulle hoppa in i duschen innan jag måste börja med maten då sambon kommer hem precis i tid. Ikväll blir det bara att ta det lugnt, tänkte ha kvalitetstid med sambon och mysa. man hinner inte mycket då jag jobbar måndag - fredag och sambon jobbar helgen, ALLTID! Men man får göra det bästa av situationen, vi ska iallafall planera lite inför flytten. Alltid ifrån själva flytten, städningen och sen besiktningen. Har inte hört något ifrån om de har fått vår nuvarande lägenhet tagen, får väl ringa och kolla så man har ett hum om vad som ska ske härnäst..



Jag tror Gizmo kommer saknar sitt favorit stället att sova vid!
Mina gardiner funkar bra som täcke =)

2010-05-08 @ 17:48:46 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: gunilla o bertil

hej

va kul att se att gizmo sover under gardinen...vi har en filt som hänger för ytterdörren o bertil ligger ofta där...tibbar vill ha täcke från ovan haha

hälsningar gunilla o bertil

ps. felix är en tibbe ds.

2010-05-09 @ 07:12:15
URL: http://http://web.comhem.se/~u41364444/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0