Nerklippta och mörkblåa

Igår tog jag ett jobbigt beslut. Som ni vet så gick en nagel av för ett tag sen, sen bröt jag halva tumnageln när jag skulle packa upp varor på jobbet. Så idag tog jag beslutet att klippa ner dem. Egentligen är de för korta, för jag är sååååå öm i fingertopparna då jag använder mig av naglarna och inte själva fingertoppen. Men de växer ut igen men känner mig manlig och obekväm, men jag tänkte jag skulle måla dem ändå och mörkblått glittrigt lack från hm får duga ett tag.. Löjligt tänker du? Kanske det är för Dig, men inte mig..


Före




Efter


Vad ska ni göra kväll? För mig är det en vanlig onsdag men för många är det "lill-lördag". Jag ska ägna min onsdag genom att vara ute så lite som möjligt, pollen har slagit till mig hårt idag tyvärr..

2010-05-12 @ 10:42:12 Naglar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0