I hettans stund...

... ligger Gizmo framför fläkten och svalkar sig. Jag njuter av isglas som även Gizmo tycker om, vääääldigt mycket så vi brukar dela, men vi brukar ta 2 glasar och dela på dem. Dock i olika smaker :) Nu märker Gizmo av värmen, en långpromenad vid 6 - 7 tiden på morgonen är perfekt och sista långa kvällsrundan börjar vid halv 10 - 10 tills man börjar bli trött är den ända motionen han får. Vi går självklart ut flera gånger men då är han slö och bara vill sitta. Igår satt vi typ på fältet i flera timmar, bara satt. Men det är också en rastningsform som jag inte är så van vid..





Nu ska jag väcka sambon, vi ska åka till veterinären med Gizmo. De ska kolla upp en sak, i och med att han är väldigt känslig mot fästingar så är det viktigt att ta en extra koll.. Och sen ska jag åka bort och jobba lite.

Har ni sol och värme hos er?
Hoppas alla får en bra måndag!

2010-05-24 @ 09:08:28 Gizmo Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0