Hm Home - del 1

Jag kommer varje dag nu i några dagar presentera ett ganska så nytt sortiment "Home".
Hm har även inriktat sig mot inredning vilket jag tycker är trevligt. Ikväll tittade jag mig närme på sovrummet och hittade lite smått som intresserade mig..


Sängkläder som jag tyckte var riktigt häftiga :) Sommarkänslor? Yes




Ett par vita mönstrade gardiner som jag absolut ska beställa. De kommer sitta utmärkt i sovrummet i den nya lägenheten då jag vill ha inte rena vita gardiner men rätt pass tjocka..

2010-05-12 @ 21:00:24 Inredning Permalink


Kommentarer
Postat av: Sara

Godkväll sötnos!

Vad gör du såhär dags?

Själv hör jag hur regnet vräker ner utanför, usch vill ju ha sommar :)

2010-05-12 @ 23:11:05
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: CArin

å vad fina sängkläder. Rena drömmen.



SV: Jag prenumenerade på den tidningen ett tag.Men fick välja bort den då jag prenumenerar på för tok för många tidningar. Men min kompis har den så ska kolla efter gizmo så fort jag får chansen.

Ha de

2010-05-13 @ 01:06:46
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0