Fransk manikyr

Nu när jag har brutit min ena nagel var jag illa tvunget att klippa ner de andra riktigt mycket för det ser ovårdat och för jävligt ut annars enligt min åsikt. Sen får man tycka vad man vill.
Jag skulle ALDRIG fixa mina naglar som dessa 2 bilder under.





Inte snyggt tycker jag. Franks maikyr ska inte vara mer 8mm.
Dock är det snyggt med färgade tippar som bilden under..



Det är riktigt coolt. Dock är det snyggare med "kortare" naglar att göra sådan manikyr. Långa naglar ska ha en jämn eller mönstrad färg, vilket ger mer en helhet.
Jag kan väl börja måla mina naglar igen när den ena nageln växt till sig, för jag vägrar göra en tipp på den ena. Har inte hittat någon nagelteknolog som kan göra det snyggt nog..

2010-05-05 @ 23:16:10 Naglar Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

ah precis :D nej jag har inte läst böckerna :D

2010-05-06 @ 08:17:03
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Plensy

Tycker du att ´Fokis naglar är snygga?

2010-05-06 @ 08:17:25
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: CArin

Gillar inte akryl eller några som helst fejknaglar. Det ska vara äkta naglar. Men inte för långa, känner mig ofräsch då. Dessutom är det snyggare med en lagom lång nagel om man ska ha färgat lack. Men alla tycker ju olika ioch får göra precis som det vill =)

Nu ska jag återgå till mitt nagelmålande. Blir blå naglar dagen till ära. Ha de toppen

2010-05-06 @ 20:36:25
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0