Xocai

Jag har fått en fråga från en anonym läsare som vill att jag ska lägga ut en bild på Xocai,
chokladen jag äter. Och det kan jag mer än gärna.

  
Jag äter 2 olika sorter av Xocai. Denna heter Xocai square.
Som ni ser på bilderna så är den tunn och platt och formad som en ruta,
vilket ordet square kommer ifrån. Den tar jag varje morgon och ytterligare 
1  eller 2 gånger till mot kvällen. Det beror på om jag kan ha något sug efter något
och för att ta bort mitt sockersug.

  
Denna heter Xocai nuggets och är en mycket större bit än square.
Den tar jag innan lunch och middag. Den mätar mer än den andre och enligt min
smak så smakar den "mörkare/starkare" än square.
Då jag tycker om mörkchoklad och gillar inte mjölkchoklad lika mycket längre
sen jag började med denna så vänjer man sig och tillslut föredrar man endast Xocai!

Chokladen finns ej i butiker än och jag har ingen aning om när eller om det finns planer på att säljas i butiker. Jag köper min choklad hos Gizmos uppfödare.
Klicka här så kommer du till hennes Xocai sida och här har ni mail adressen: [email protected]

2010-03-22 @ 19:31:30 Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahaha vadå ingen ålder?! jag fyller också 21.. KRYSSNINGSMOGEN JU! ;D

2010-03-22 @ 20:32:25
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: matilda

Okej :))

2010-03-23 @ 16:41:11
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0