Plugg Plugg Plugg



Jag har en tenta imorgon i ämnet Säljpsykologi, så jag vet att jag borde plugga men på något sätt kommer jag inte till ro. Det är sååååååå mycket som snurrar i huvudet just nu. Klara den andre tentan med 3 poäng ifrån VG och jag fick inget pluggat då heller. Men jag känner mig säker på att klara denna tentan imorgon, men nöjer jag mig med ett G i betyg? Hmm, nja, kanske, kanske inte..

Nu ska jag se om jag kan hitta mitt gamla block med säljanteckningar så får vi se om jag får ens 1 timme plugg..

2010-03-31 @ 20:50:48 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Hur mår du? :) Diggar bloggen :)

2010-03-31 @ 21:14:50
URL: http://eliiinforsberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Med mig är allt bara bra :) Vad gör du på påsken då?

2010-03-31 @ 21:26:27
URL: http://eliiinforsberg.blogg.se/
Postat av: Paméla

Du är duktig tjejen!! Kram

2010-03-31 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0