Filmer

 

Film 1
Flickvänner från förr / Ghosts of girlfriends past.
En romantisk komedi där en modefotgraf är en playboy. Han är snygg, framgångsrik i bde sitt yrke och speciellt för kvinnor. När han återvänder till sitt familjehem då hans bor ska gifta sig, så ställs han öga mot öga mot sitt förflutna och.. Ja vad som händer då får ni själva se efter :) Jag tycker den var bra och rolig och ett måste att ha sätt iallafall!

Film 2
Snuten i varuhuset / Paul Blart: Mall cop
En ensamstående pappa som jobbar på ett varuhus, där det kommer ett gäng tjuvar som ska  rensa banken och hela varuhuset på pengar. Han tar sitt största ansvar att försöka rädda sitt varuhus.. Den var rolig, en typisk komedi som får alla ett skratt. Värd att se..

Film 3
The last house on the left
Är en thriller som jag anser inte vara skrämmande. Jag vågar gå ut efter att ha sätt filmen. Den var mer "rå". När tex: folk bli knivhuggna brukar man inte få se när knivbladet tränger genom huden, det fick man i denna filmen. Det var helt okej. Men en sak är säkert att jag ska aldrig bo mer än 1km ifrån grannar..

2010-03-01 @ 18:04:29 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0