Flytten

Igår, tisdag, så hade vi besiktning på den nya lägenheten kl 8 och vid kvart i 9 hade vi fått nycklarna till lägenheten. Känns förjälva bra att sitta i sin nya lägenhet. Den är ju lite mindre än den förra men den ger men mys faktor då den inte är nyrenoverad. Dock ska jag ringa till min bovärd efter sommaren så skulle han köpa ett nytt kyldskåp till mig, och om vi vill må¨la om eller tapetsera så får vi det betalt bara vi gör det själva. Imorgon ska jag till ikea för jag behlver lite saker därifrån. Idag ska i bara fortsätta tömma den gamla lägenheten på lite flera kartonger och saker som vi inte tog med oss igår, glömde mitt diskställ så jag kan inte diska idag. Vi ska även köpa ett nytt duschmunstycke, slang och allt som krävs till det. Sen är det en duschdraperi stång som också måste fixas. Ja dete är egentligen en del saker men jag tar det som det kommer.



Det som är så skönt är att jag är ldig fram till midsommar helgen, ja jag jobbar både lördagen och söndagen. Men mig gör det absolut inget för vi hade planerat att ta det lugnt på midsommar, för jag tycker inte midsommar är något att fira.
Firar du midsommar och varför? Jag förstår i varför folk blir helt galna och beter sig som idioter när det är midsommar. Det händer ju bara skit, och vissa sällskap har det fatiskt bra, trevligt och skapar roliga minnen. Grattis till dem, men de tjejer som blir våldtagna, alla de mord, slagsmål och förstörelser som sker för vi tror att vi alla kan ha det trevligt, BULLSHIT.. Då jag bor bara några mil ifrån Öland/borgholm där det mesta skiten sker, så väljer jag hellre att stanna hemma med vänner än att vara där..

2010-06-23 @ 10:52:57 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0