Eclipse

Imorgon ska jag efter att ha varit på körskolan i några timmar på bio och se på Eclipse med mina twilight-vänner Sabina och Jenny. Vi har sett de andra tillsammans och varför skulle vi inte göra det denna gången med =)



Jag har varit/är ledig i 3 dagar i streck (tisdag, onsdag & torsdag) men ändå får jag inte tid till så mycket, ingen ledig dag i solen t.ex.. Det har varit så otroligt mycket nu de senate dagarna eller veckan med båda lägenheterna, men imorgon ska jag till solen och stranden, om det är fint väder det vill säga, minst 2 max 3 timmar sen är det körskolan och sen bio =)

Ska bada Gizmo med hade jag tänkt, men tar det nog trots allt imorgon, det bör jag hinna. Han luktar massor av hunddregel, vissa har bättre andredräkt än andra :)

2010-06-30 @ 21:42:47 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela - gravid i vecka 35

Jag kände också mest när jag låg ner :) Men jag tror det är väldigt vanligt. Men jag tycker du borde känna mer och mer, och inte mindre. Men den lilla kanske är ett riktigt "monster" i magen sedan, så den är lugn nu ;) Hih.



Nej, jag förstår verkligen att det är helt underbart att hålla honom! Och speciellt nu när du har en liten i magen :) Men som du säger så finns det juh mkt att inhandla till själva snkomsten, och det är juh varken bra att börja för tidigt, eller ta allt i sista sekund - som tur är har ni tid på er :) Har ni köpt/tittat på vagn :) ?



Nej, just idag är det bara 43 dagar kvar tills den lilla bebisen ska komma till oss :) Och vi längtar något fruktansvärt, samtidigt som det känns nervöst att veta att det är så pass kort tid kvar utav de (i regel) 280 dagar man är gravid :)

2011-01-09 @ 21:46:22
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0