Vecka 27 - helt oförglömlig vecka

Det är trots allt bara måndag, men denna veckan kommer bli absolut den bästa veckan på otroligt länge.
Idag har jag fikat med de som kom idag till skolan och riktigt trevligt hade vi det. Sen drog några av oss och tittat i butiker. Och nu ljuger jag inte när jag hittade en klänning som jag störtgillade och den satt hyfsat bra. För er som inte känner mig tycker inte det är något men för de som känner mig vet att jag är en jeans tjej. Älslar jeans och har några par jeans som mjukisbyxor.. Att jag ens köpte en klänning är helt otroligt, så den ska bäras på fredag. Köpte även ett vanligt linne jag ska ha på mig imorgon hade jag tänkt.

Min vecka ser ut såhär:

Tisdag
En snabbtur till hansa city med Madde - Ska köpa ett par skor jag har tittat på. Sedan blir det brännboll + massa annat skoj med klassen på mot kvällen i kalmarsunds parken. Och kvällsdop så man får inte glömma bikinin :) Ev. blir det att dra sig in mot stan där det spelas musik.

Onsdag
Sola en stund på dan med några vänner sen blir det att spela volleyboll med klassen, riktigt härligt ska det bli :) Sen på kvällen får vi se var den erbjuder, blir nog någon uteservering eller något..

Torsdag
Blir det 5 kamp bland annat rykten om att köra segway är en del av 5 kampen, vi får väl se :)

Fredag
Är examensdagen så vi ska ses i skolan på morgonen för att ta emot slutbetyg och det. Sen ska vi fika lite och tillbaka till skolan för en liten förberedelse inför middagen på Byttan, där vi säkert och rätt sannolikt spenderar kvällen där för partaj. Nu blir vi ju ett stort gäng :)

Lördagen blir nog också fest, vet ej ännu men vi får väl se. Söndagen ska bli lugn, sola eller ölandsdjurpark, vi får se =)

2010-07-05 @ 21:12:24 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0