Tänksam - är det ett ord?

När jag satt här och skulle sätta ett ord i rubriken som beskriver min värld, mig själv just nu så fick det bli tänksam. Men är ens tänksam ett ord? Sedan kom jag på att det kallas för fundersam. Men jag funderar ändå inte så mycket, bara tänker väldigt mycket och det är ju något annat än att fundera..





Jag vill och kommer att skaffa en tibbe tik, till mig och Gizmo. Jag är mer säker på det än något annat. Jag vill även i framtiden ha en större hund men då vill jag känna att jag har tiden och ytan till en större hund. Jag har även funderat på om jag ska skaffa mig en hund som jag 110% har ensam rätt på, eller ska jag vara hel-eller halv fodervärd? Efter att ha pratat med Gizmos uppfödare på morgonen så fick jag funderat lite mer men dörrar öpnnades och jag börjar känna mig mer säker på vad jag verkligen vill. Jag ska fundera vidare men jag när jag tänker på ett beslut så känns det väldigt bra, jag ger mig själv ett leende medans ett annat beslut känns sisådär..

2010-07-22 @ 20:30:15 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Cassandra Lindroth

så fin :)

2010-07-22 @ 22:46:10
URL: http://cassandralindroth.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: ja enligt tjejen som tipsade mig så är den från cubus :) vart jobbar dudå? alltså vilken stad?

2010-07-23 @ 07:57:26
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Linh

svar: ojdå! kryar på dig!:) här har jag så tråkigt som möjligt!:) fint väder?<3

2010-07-23 @ 10:46:49
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0