Varning för Facebook-grupper

Är du som jag, som använder facebook mer än normalt varje dag. Ja då vill jag varna dig förfacebook-grupper som verkar vara så bra men sedan ändras namnet på gruppen till något sjukt eller idiotiskt.. Det är nu de 2 senaste veckorna klagomål har kommti in att man har gått med i en grupp tex: "jag stödjer barncanser fonden" och efter ett visst antal medlemmar så har det ändrats till "jag har sex med djur" osv. Så sjuka människor det finns som gör en sådan sak. Att man går med i en grupp man vill stödja sen byts namnet till något helt annat man inte ville vara med i. Jag har blivit drabbade av detta och nu bestämde jag mig för att det skulle vara nog och tog bort alla grupper jag var med i.

Nu har det gått så långt att t.o.m. aftonbladet skriver och varnar alla facebook-användare. Ni kan själva läsa det här!

2010-01-19 @ 20:38:56 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paula

haha men herregud vilka knäppa människor!:O



yes jag målar mina egna naglar själv.:) tack för komplimangen

2010-01-19 @ 23:03:33
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0