The box



Efter att ha varit på middag hos svärmor såg jag och sambon en film när vi kom hem. The box heter den med Cameron Diaz som är en huvudskåderspelerska. Filmen handlar om en låda eller då på engelska box, som man har två val att göra när man får den. I lådan finns en knapp, trycker man på den så förlorar en främling sitt liv men man får en miljon dollar. Väljer dom att trycka på den eller inte? Det får ni ta reda på själva för det fick jag göra :) Jag tyckte den var helt OK i början, men det blev mer och mer invecklat och kändes som man inte riktigt hängde med, och slutet var dålig. Jag kan inte nämna mer om slutet utan att avslöja något men hatar *******-avslut kan jag säga!
Värd att se? Hmm nja inget man direkt missar men vill man veta vad som händer så kan man se den. Det var iallafall mysigt att sitta ihop kurade båda två och se en film som kunde ha varit mycket bättre..

2010-01-07 @ 23:21:30 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Låter intressant, ska spanas in :D

2010-01-08 @ 12:34:28
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0