Snart sätts träningen igång

Nu var det en månad sen jag nämde om mitt gymkort och nu kan jag säga att det blir av. På fredag ska jag in och köpa gymkortet och boka instruktör. Har aldrig tränat på nautilus innan utan på friskis och svettis. Så på fredag får jag gymkortet. Men mina riktiga pass och träningstider sätts igång om cirka en vecka.
Ska in och köpa mig ett par skor jag ha inne på gymet bara, mina gamla skor är slitna och dom har jag haft ute så nya skor jag kan ha inne bara ska inskaffas i denna vecka.

På onsdag är det skola och då ska vi prata om trender och det ska bli intressant. Min lärare är jätte go och trevlig. Och efter skolan blir det lasergame med några av mina klasskompisar som jag umgås privat med kan man säga. Men alla är välkomna att hänga på så vi får se hur många det är som är sugna. Ska boka bana ikväll hade jag tänkt!

2010-01-25 @ 13:37:58 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0