Skyltning

                 
                  En skyltdocka i barnformat!

Idag i skolan så fick jag med min grupp redovisa våra skyltfönster som jag visade förra veckan. Det gick jätte bra och allt flöt på naturligt. Vi har fått en uppgift som jag och Jessi i min klass ska göra tillsammans. Vi ska låsas äga en egen butik där vi ska skylta och planera aktiviteter för våra kunder med mera..
I och med att jag både har powerpoint och photoshop på min dator ska vi göra allt på den imorgon under skolan för efter lunch imorgon ska allt vara klart och redovisas. Så jag har en del förberedelser att fixa med i dag, och jag hoppas det kommer gå bra för jag är inte så jätte duktig på photoshop men ska göra en del grunder iallafall. Vi har ännu inte namngett våran butik för dam her och barn så har du någon idé så du mer än välkommen med förslag. Hjälp uppskattas!

2010-01-20 @ 17:41:39 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paula

Sv: aa visst kan jag göra det. ska lägga upp det på bloggen med bilder istället på hur jag målar mina naglar det är mycket lättare.:)

2010-01-21 @ 11:55:07
URL: http://shefabulous.se
Postat av: Hilda

Sv: Den kommer från gina :D

2010-01-21 @ 13:23:58
URL: http://wimsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0