Ovårdade naglar

Vill du ha vårda naglar som är fina och inte ser ovårdat ut, då tycker jag att se till att alla naglar alltid är i samma längd. Jag vet hur svårt det är klippa ner sina naglat om en bryts men jag tycker det ser ovårdat ut. Och bryts en nagel kommer de att fortsätta att gå av så det är lika bra att börja om från scratch. Men det är bara min åskit och mitt tycke!

Nedanför så ser ni en bild på Depends minilack och jag har självklart satt små hjärtan på mina favoriter. På både de jag har och de jag vill ha! (bilden är lånad)



Vårens färger är dessa 6 sista lacken. Så naturligt, puderfärgat och mjuka färger!

2010-01-22 @ 19:13:37 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

depend har så underbart många färger :D så ere så billigt också

2010-01-23 @ 11:31:06
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0