Music is my thing

Jag kan inte sjunga, kan inte skriva texter och har ingen taktkänsla direkt. Men ändå brinner jag för musik. Jag lyssnar jämt och ständigt på musik, förutom när jag ska sova, duscha eller träna hunden. Annars spelas det musik i mina öron. Och som mina närmaste vänner vet så har jag alltid varit den som lyssnat på låtar och skrivit ner lyrics och användt texten som poesi liknande. Så därför lägger jag upp många texter på lite låter som jag tycker är bra, fina och låtar som betydet något!
Som mitt senaste, Darin - B what yo wanna be. Texten säger så otroligt viktiga saker som vi människor behöver höra.

Nu ska jag ut på min sista kvällsrunda med hunden. Ska ev. åka skridskor imorgon! Godkväll på er alla!


En halvblöt hund i skogen :)

2010-01-23 @ 21:58:21 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

Så grymt söt :D

2010-01-24 @ 16:23:31
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: malin

jag gillar din blogg, jätte fin :)

Ha en bra söndagskväll! ♥

2010-01-24 @ 17:03:11
URL: http://malinmelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0