Mor och döttrar kväll

Imorgon åker sis hem så jag tog med mig Gizmo en sväng till mamma där vi spelade våra gamla barnspel, tittade på Let's dance och bara njöt av kvällen.

Vi spelade ett gammalt IKEA memory spel, det började bra för mig som ni kan men slutet blev ännu bättre. Jag VANN med 18 par :)

 


Sedan såg vi Let's dance och när det började så sa mamma att programledaren Jessica hade fått sitt barn, för hon hade tydligen varit gravid men kunde vara på Let's dance. Vi började iallafall disskutera om henne och vi kunde inte komma fram till hur det var så mamma skulle googla henne. Under tiden sitter jag och sis framför tv:n och jag som inte tänkte mig för. Ja ni kan ju själva se vårt pinsamma samtal :)

Jag: Men det är ju inspelat i höst. (säger jag säkert)
Sis: Det är direktsändning, Jennie ... Olsson! (säger sis irriterat och dumförklarande)
Mamma, jag och Sis börjar asgarva då jag insåg att det visades direkt och inte var inspelat..



Jag Mamma Sis Gizmo <3

2010-01-08 @ 23:05:22 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0