Mitt första...

... i photoshop är klart. Efter att han gjort om några enkla omförvandlingar på Gizmo självklart, så blev det såhär:

 
Jag har gjort fotot svart och vit, sedan gett Gizmo en ljus lyster för att han ska få en fokus och glömma det som är runt omkring, alltså den gamla bakgrunden!

 
På denna bild har jag valt att behålla Gizmos färg och göra bilden omkring i gråskala.

Jag vet att många tycker det är inte perfekt eller jätte enkla saker. Men som sagt har jag inte gjort saker på photoshop som jag gör nu. Jag är nybörjare och måste ju lära mig :) Tack för att ni står ut med mig!

Nu säger jag godkväll och ska ut på sista rundan med Gizmo. Min smärta har återkommit efter en kort stunds vila så sen blir det att sova tidigt ikväll!

2010-01-10 @ 21:24:46 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Paula

Åh jag smälter fan vad söt!!

2010-01-10 @ 23:17:49
URL: http://shefabulous.se
Postat av: simone

awh, sötnosen :D

2010-01-10 @ 23:40:55
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0