Min lilla kille är nu min stora kille

 
 
Gizmo med sitt favorit gosedjur + leksak !!

Gizmo har blivit så stor. Det är helt oroligt vad valptiden går fort. För mig är han inte längre valp då han är ca 6 månader och 2 veckor, utan han räcknas som unghund snart :) Tittade på en video häromdan där Gizmo bara var 9 veckor. Ja tiden går fort!

Han har varit dålig sen han hade magsjuka så nu har jag fått bytt foder. Eller vi tesar en mer skonsammare kost och än så länge funkar det bra. Får se hur det går nu dom närmaste dagarna. Vill ju slippa ta prover på honom om man kan ändra kosten!

Vår träning går utmärkt. Säger jag "hit" ja då kommer han. Säga jag "sitt" sitter han och ber jag honom "stanna" då stannar han kvar. Och han börjar få mer "manliga" drag. Hans bröstkorg är bredare och han är bara så stor nu. Det finns så mycket mer han kan, men kan inte ta upp allt för det finns ingen tid för det just nu :) SÅÅ duktig är han!

2010-01-08 @ 15:22:24 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0