Keeping up with the Kardashians

Ser du också Keeping up with the Kardashians och inte sett avsnitt av säsong 4?
Då vill jag vara så snäll och varna att inte läsa detta inlägg!






Igår såg jag både avsnitt 1 0ch 2 av säsong 4 och är lite bunden vid serien. Har 3 st nya avsnitt jag tänkte försöka se ikväll om jag hinner.
Men igår, enligt avsnitten så...
- Tog Kim och Reggie en paus ifrån varandra
- Scott och Kourtney väntar barn (en pojke)
- Khloé har gift sig med Lemar och letar nu efter ett hus att bo i tillsammans
- Chris drogade Bruce med ett sex-piller
- Chris råkade droga Robert med ett sex-piller som han sedan fick söka vård för
- Kim lanserade sin parfym
- Khloé gick på ett progam för att hantera sin illska

... och detta var det som hände under båda avsnitten igår!

2010-01-21 @ 18:42:01 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0