It's snowing again


Bilden är tagen från vardagsrumsfönstret. Vår utsikt mot Skälby, fotbollsplan och en parkering.  Vi ser äver E22:an men inget vi stör oss på. Vi har ingen insyn ifrån någon iallafall!


Vakande upp denna morgon med ca -8 grader kallt eller varmt, beror på hur man ser det. När jag tittade ut så var det inte så värst mycket snö som jag trodde det skulle vara, men det småsnöar lite vilket inte syns på bilden.

Jag börjar min morgon med att ta ett glas vatten, en xocai-bit och en frukt vid sidan om. Nu ska jag ut med hunden på en långpromenad sen blir det frukost syster har valt. Pannkakor :)

2010-01-06 @ 10:19:20 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

åh låter roligt!



hmm nää jag tror inte det.. han är på en jättestor boll och kastar bollar tror jag. eller det kanske var den innan. haha!! världelöst minne alltså. minns bara att han var så högt upp att vi inte kan komma till honom bara hoppandes. så man måste använda väggen eller nått

2010-01-06 @ 11:28:25
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0