Ikea design -> Jennie design

Jag har inte varit inne så mycket då det har varit otroligt mycket nu den senaste tiden. Men jag har iallafall fyllt min hall med lite förvaring. Först köpte jag ett skoskåp i björk som jag skulle slippa ner och måla om till svart.
Jag har målat det 2 gånger men ska bli en tredje gång när jag har både ork och energi åt det, tog sin tid och inte så värst kul var det inte. Men här kan ni se före och efter.
OBS! att där skoskåpet står nu har det inte varit något innan, bara en tråkig vit vägg..

                                                              
FÖRE


                                                                    EFTER



2010-01-01 @ 18:57:42 Inredning Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0