En morgon som denna

Imorse när jag var ute med Gizmo så var det riktigt kallt, man kände att det var minusgrader. Och jag kände hur trött jag var på snön och kylan. Visst är det mysigt med snö men nu känner jag att jag har fått nog och sen vill ju jag självklart kunna plocka fram alla högklackade skor som jag inte kan använda i detta väder. Alltså längtar jag efter våren enormt mycket! Var ute på Hansa city igår (ett modehus) och shoppade loss på skor, alltså i huvudet :) Men jag har sett 3 par skor jag behöver som jag ska köpa tror jag, sen såg jag säkert ytterligare 4 par skor som jag inte behöver men var sköna, höga och snygga..

Nu ska jag slänga i mig något att äta sen sätta igång med storstädningen. Måste även byta lakan för Gizmo råkade kräkas lite imorse så sängen skall renbäddas!


Gizmo äter inte alltid sin mat så jag har mina knep att lura honom.
Genom att lägga spår från ena delen av köket fram till matskålen gör så att han äter maten.
Han-Lättlurad eller Jag-smart spelar ingen roll, han äter maten iallafall :)

2010-01-23 @ 11:51:25 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Freddie

hehe.. man får ha sina knep :) med hunden.

2010-01-23 @ 13:11:17
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Freddie

ja.. men söta :)

2010-01-23 @ 13:22:23
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0