Djurplågare borde få livstidsfängelse

På msn.se så han kan se video nyheter och saker som hänt. Såg en video där en man misshandla sin sambos hund i hissen. Fy fan hur man göra något sådant. Jag blev så ledsen när jag såg videon och upprörd. Fy fan han borde ha fått livstid i fängelse, få ruttna bort och dö. Jag vet att djurmisshandel sker varje dag men det är så hemskt när man får se de små djuren kämpa för sittt liv men ändå så är de så hjälplösa.
Denna mannnen
i videon klappar sig på benet så hunden ska hoppa upp och sedan sparkar han hunden. Enligt källan så är hundne fortfarande på ett djursjukhus.. SINNESSJUKT, RIKTIGT VIDRIGT AV MÄNNISKAN SOM GÖR DETTA!

VARNAR FÖR STARKA BILDER! VARNING FÖR STARKA BILDER!

2010-01-13 @ 15:02:32 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

NEJ fyfan!! Jag hatar det, jag hatar honom.. fyfan, skulle slå ihjäl honom om jag såg det med egna ögon. Jävla svin! Finns inget jag avskyr mer än människor som beter sig så alltså...

2010-01-13 @ 23:50:02
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0