Case 39



Jag har precis sett en skräckfilm helt själv, och den var lite otäck. Hatar när saker och ting bara dyker upp. Case 39 heter den och Renée Zellwger är en huvudskåderspelerska. I filmen hjälper hon missköta barn att komma till rätta och bli älskade. Under hennes 38 fall så har det mesta gått bra, men vad händer med hennes 39:e fall?
Ja det är något man måste se för att få reda på :) Jag tyckte filmen var okej, men tyckte slutet kunde slutat annorlunda men alla slut kan ju inte sluta som jag vill!

2010-01-17 @ 20:02:38 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jo en stund absolut. men michele var borta tre timmar, de bor ganska långt bort.. och eftersom theo måste vara själv några timmar varje vardag så tyckte jag det kändes dumt att låta honom vara det även en söndag.



sen behövde jag ändå plugga. det är svårare att få något gjort när michele är hemma :P

2010-01-17 @ 21:14:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

åh jag blir så glad när folk kommer ihåg vad min vovva heter!!!!!!! ;D

2010-01-18 @ 10:47:30
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0