3:e dyraste filmen

 
Neytiri a.k.a Zoe Saldana i Avatar


Den 3:e dyraste filmen som har spelats in hittills är självklart Avatar. Den kostade runt en miljon dollar och nu har filmbolaget tjänat in dom pengarna + mer i fickan :) Så många som gick och tittade på Avatar och ännu flera sett Avatar i 3D. Och filmbolagen och flertal filmkritiker säger att den kommer öka!

Personligen ÄLSKADE jag filmen, Avatar och Twilight-saga är de bästa filmerna jag har sett. Jag älskar hela miljön i Avatar, historian bakom världen och deras syn på "vår" värld. Dock skulle jag vilja se den i 3D men då måste jag åka till Malmö, Göteborg eller Stcokholm och det har jag ingen direkt lust med att göra för en film. Får se om man kan köpa den i 3D kanske när den kommer ut!

2010-01-06 @ 16:43:25 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0