Vill färga håret

Skulle visa min slarviga men enkla och sköna håruppsättning som jag hade idag.
Men syntes inte så bra då jag har tagit på och av min rundstickade halsduk hela dan.
Men när jag såg hur bilden blev så ser mitt hår rött ut, och det ser aldrig annars ut så.
Har ljusbrunt med blonda själv slingor och jag avskyr rött hår. På mig då inte på någon
annan :) Men så deppig jag blev nu då, känner mig verkligen i behov att färga om hela
håret och slinga och klippa mig. Så det är väl min nästa plan efter hundkursen till Gizmo!

2010-02-09 @ 19:55:10 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Snygg blogg!, allt bra?:)

2010-02-09 @ 21:22:51
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0