Victoria Stilwell 22.00



Ikväll är tv-serien "It's you or your dog" som jag nämnde tidigare i något inlägg. Klockan 22.00 ikväll är det, så missa det inte. Har hört ifrån USA att man som hundägare får sig en inblock i hur sin hund ser oss som ledare med mera!

Personligen gillar jag hennes sätt att träna hundar och hundägare, fast att Cesar Millan är helt klart den bästa. Men Victoria har ett tuffare sätt men ändå så kan jag inte låta bli att gilla henne :)


2010-02-03 @ 13:45:20 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hahahah samma här! jag undrar varför dom alltid säger nej eller stop efter en?! wierd.. jag skulle kunna skaffa åtminstonde 2 till.. eller en kisse och en hund till :)

2010-02-03 @ 16:09:01
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0