Vero Moda Skyltning

Kom hem för cirka en timme sedan. Nu är äntligen skyltningen klar och fy tusan vad kul vi hade det. Skyltning är kul men inte alltid enkelt, det är så mycket man ska tänka på. Butikschefen för Vero Moda här i Kalmar tyckte det var jätte fint och hon var verkligen nöjd med vårt arbete. MEN det är ju inte hennes roll att betyg sätta oss, utan det är vår lärare som ska betyg sätta vår praktiska tenta, som det var.
Vi har gjort 2 fönster, Den ena fönstret med en vår-aktig känsla och sedan det andra fönstret en mer rockig/fest känsla, alltså vit och svart med silvriga detaljer. Här kommer några bilder!

Rock- och fest  svart/vit/silver



Våren  rosa, puder, beige




Jag vill även tacka alla för om de omtänksamma kommentarerna och krya-på-hälsningar.
Det värmer verkligen att få komma hem, efter en dag sen denna + att jag inte har blivit
bättre snarare sämre, och läsa alla hälsningar. Det får mig att känna mig lite bättre och
tusen tack. Ni alla är omtänksamma!!

2010-02-09 @ 19:32:00 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: becka

Vilken söt liten vovve, ras ? :)

2010-02-09 @ 19:44:39
URL: http://beckky.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, den första är fin :)

2010-02-09 @ 19:55:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0