Tv-shop

Jag satt och läste Lailas blogg, där hon skrev om en produkt ifrån tv-shop. Och då satt jag
och tänkte hur allt på tv-shop låter bra. Hur mycket bättre deras produkter är än de som
finns ute i butiker.



Jag är inte lättpåverkad eller lättlurad, men tänk om deras produkter verkligen fungerar.
Men hur ofta beställer man något man inte har testat. Kläder kan jag beställa utan att ha
testat, men inte teknik. För man kan bli såååå grundlurad på teknik. Jag vet att jag hade
tv-shop i bakgrunden på tv:n en dag sen och hörde att det fanns någon dammsugare som
tar upp allt, och då menar jag ALLT. Ja det var ju iallafall det de sa att den gjorde.
Allt ifrån vätska, damm, smutsfläckar på golv och kunde t.o.m. rengöra ugnen.
Hur skumt låter inte det. En maskin som är som en dammsugare, golvmopp och ugnsrengörare.

Personligen går jag inte på det. Vsst det kan fungera, jag säger inte att den inte gör det för
jag har inte testat den, men snälla. Hade den funkat så hade väl någon kommit på det
mycket tidigare. OM jag skulle köpa något via tv-shop och det skulle fungera skulle det
vara dammsugaren. Så mina frågor till er är:
- Om du skulle köpa något via tv-shop, vad skulle det vara?
- Har du någonsint beställt något via tv-shop?

2010-02-24 @ 10:30:57 Daily things Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0