Hatar datorer

Något strulla med min dator, då jag inte kan gå in på min mail eller msn och måste hela tiden klicka mig fram för att tillslut kunna läsa mail. Jag har vista på den bärara datorn, men ska nog avinstaller skiten och använda xp istället. Återkommer när jag har slutat slå på min dator och fått lite ordning på allt..

Kan fortfarande dock blogga men svara på kommentarer tar lite längre tid.
Jag hoppas att alla har haft en bra dag på den nya veckan, och har ni inte det, Då kommer det en dag imorgon!

2010-02-22 @ 16:54:21 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: minnie

Hej! Vill du vara gästbloggare på www.minnies.se? Som gästbloggare får du egen inloggning, kategori och så får du gärna göra reklam för din egen blogg. Skulle vara roligt om du vill delta i utagningen :)



Kram Minnie

2010-02-22 @ 19:01:54
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0