Whats your nightmare?

Igår så hade jag och sambon filmmys till The Hole.
Det är en skräck/äventyrsfilm och den var faktiskt bra. Jag kan inte säga så mycket om den för då avslöjar jag det hela men 2 pojkar med sin mama har nyss flyttat in i ett hus där det är ett stort hål i källargolvet, som inte verkar ha någon botten. Men vad är det för hål?



Utan att avslöja för mycket så har man mycket man egentligen är rädd för, det kan vara småsaker men man kan nog samla lite på en hög. Filmen fick mig att tänka efter, jag skulle inte vilja möta mina värsta rädslor..

2010-12-16 @ 13:11:03 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Tina 22 år - gravid vecka 32

Jag är rädd för massa småsaker och skulle aldrig vilja vara instängd i ett rum (tex) med massa saker jag är rädd för! Nej fy fan :P

2010-12-17 @ 10:29:48
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Malinne Mamma till Nellie 16 månader och Tiffanie 2 månad

Jodå,Grannarna vet ;) Fast dom dom har borrat(i flera veckor) så kan dom gott få vakna mitt i natten av oss hahaha

När man får barn så är ens mardröm att det ska hända dom något.

Nellie låg på sjukhus i en vecka med dropp i somras...Jag var helt förstörd samtidigt som jag var höggravid med Tiffanie...

Så länge dom mår bra kan jag offra mej själv...

Kramar

2010-12-17 @ 12:37:09
URL: http://malinnes.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

usch!! men det vill jag se :P vågar man se den ensam ikväll? :P

2010-12-17 @ 13:23:43
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0