Uppdatering - Läkarbesöket

Nu är vi hemkomna ifrån läkaren. Och såhär ligger det till.
Jag är nu sjukskriven veckovis. Alltså en vecka åt gången. Och då blir det vila och bara göra det jag känner ork till + att jag har fått lite tabletter mot mitt illamående. De ska jämna ut illmåendet, dock får de inte stopp på kräkandet men det börjar bli en vana nu. Jag hade gått ner i vikt, men inte så pass att de var oroliga för mig. Jag är nu i vecka 12 + 6 och det borde vända nu snart..

Men jag står ut, för jag vill att bebisen ska må bra och ha det bra i magen så jag gör allt för han/hennes mående och hälsa. Jag har järnbrist men det ska jag inte börja med ett par kosttillskott förens jag slutat spy, det lönar sig inte annars att ta dem nu..

Nu var det någon vecka sen jag tog en bild på magen, men det börjar synas lite iallafall.


Vecka 11 + 0

2010-12-03 @ 12:27:11 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltså de konstiga är att när jag var gravid och spydde så kändes det som att de aldrig skulle ta slut. Och jag svor att jag aldrig mer skulle bli gravid. Det är nu bara 2 veckor efter förlossningen och hela graviditeten känns som en dröm. Konstigt..



Haha jag kunde inte heller vänta..:) De är skönt att veta så man kan shoppa rätt och så också..:)

2010-12-03 @ 13:51:50
URL: http://cotac.blogg.se/
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

vad tråkigt att du mår så illa, hoppas det försvinner.



sv: tack ska du ha!

2010-12-03 @ 14:36:05
URL: http://www.matildasalmen.com
Postat av: fian- gravid i v34

Hittade till dej via en annan blogg :)



Åhh ser att du har en liten tibbe, dom är såååå fina. har länge velat ha en, min drömhund! men nån gång så ;)



Grattis till bebis förresten =)

2010-12-03 @ 14:36:16
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Faster kimpa

Lilla magen!! :)

2010-12-03 @ 14:59:55
Postat av: Nilla

Så himla häftigt! På nåt sätt har jag kännt på ig detta. Att det snart skulle vara eran tur :) Och även lite det du skrivit på fejjan innan du gått ut med det offentligt!



Grattiskramar i massor från Norrland!



PS. Här har vi 0 gradit och i Stockholm är det -15. Världen är allt konstig. Ds

2010-12-03 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0