I have the best bestfriend

Without no douts, I have the best bestfriend <3
Madde tittade förbi en stund, super mysigt, och hade med sig en marabou chokladkaka och ett par innetofflor. Hur kunde hon veta att jag var i behov av ett par såna? Mina kalla fötter är nu äntligen varma och jag är helt stum. Inte för att hon köpte ett par till mig, hon är ju en ängel, men utan någon anledning. Jag har iallafall den bästa vännen så släng er i väggen!
Nu ska jag mysa mig ner i soffan med en kopp te och min pälsboll och titta på tv! Godkväll!

2010-12-12 @ 19:35:30 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Din bästa vän

Jag älskar dig.. MEST i hela världen.



Ps..... Jag har världens bästa vän, du!



<3

2010-12-12 @ 19:44:07
Postat av: Mia 18år - Mamma till William och Marcus

Vilken fin vän du har :).

Åh gud vad jag blev sugen på choklad nu baraför det! hehe.



När är er lille bebis beräknad?

Kram, Mia

2010-12-13 @ 00:28:21
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/
Postat av: Sara [Tävling på Bloggen]

Sv; Najs :D Var det ngt kul på tv?

2010-12-13 @ 07:55:36
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0