Godmorgon

Vilken härlig morgon att vakna till.
Solen skiner lite lätt, det snöar inte och jag har fått sovit ut ordentligt inatt. Första natten på länge jag bara varit uppe 4 gånger, men somnat direkt efter varje gång.. Helt underbart!

Strax ska Gizmo få lära sig något nytt. Att citronsyra inte är gott :) Haha.. Jessica ska komma hit med sitt antiskall halsband med citronsyra, som vi ska testa på Gizmo. Han skäller på hundar och vi har testat mycket men ignorerar det jag säger när det är en hund han har sett. Så nu ska han få se på andra bullar..
Återkommer senare med en uppdatering om hur allt gick, jag hoppas det funkar..

2010-12-04 @ 11:10:48 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hehe han är så söt Gizmo. Hoppas de fungerar med halsbandet :)



Nej du kommer inte vilja må illa igen.. Ja lovar haha !! Det var såå underbart skönt när de var över...



Ja för mig spelade de ingen roll heller. Men Kodas pappa ville sååå gärna att de skulle bli en kille. Jag vart nästan lite orolig att de skulle bli en tjej. Men så blev de en kille som tur va :P

2010-12-04 @ 11:16:34
URL: http://cotac.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Ja jag älskar också plopp :D såna nya saker brukar aldrig vara i affären när jag letar efter det dock, men denna påsen var igår :D



Ska du hitta på idag då? :)

Kram

2010-12-04 @ 11:52:35
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0