Efter mycket om och men...

... Så har jag och min sambo bestämt oss.
Vi båda ville veta barnets kön, det har vi velat sedan vi fick reda på att vi skulle bli föräldrar. Men igår natt när jag ändå inte kunde somna så pratade vi och jag fick min sambo att öppna sig och då sa han att han faktiskt inte ville veta könet. Att han ville det skulle bli en överraskning när barnet väl kommer. Och att han hade inte sagt något till mig för han visste hur mkt jag vill. Men när jag fått sett hans lycka och hur han kände, så kände jag lite samma sak. Vi kommer inte ta reda på vad det blir för kön. Jag har funderat och känt efter och så kommer det bli. Jag vet att jag hade aldrig kunnat dölja barnets kön om jag hade tagit reda på det och inte min sambo. Så nu har vi bestämt oss!
Så det får bli neutrala färger som denna dress, hur söt som helst.

2010-12-09 @ 15:28:34 Graviditeten med Malva Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Det tycker jag ni gör helt rätt i :) Tänk vilken spänning när det väl är dags! Jag håller på att dö av nyfikenhet men jag ska banne mig inte ge vika, haha!

2010-12-09 @ 22:11:59
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 31

Det gör ni helt rätt i! Vi är så glada för att vi inte vet, det är så spännande och det gör nog att man längtar ännu mer efter att träffa den där inne! Det är också jätteroligt att gissa och spekulera :)

2010-12-10 @ 11:42:34
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

Skönt att ni är överens :) Vi var helt inställda på att inte ta reda på könet ibörjan men ju mer tiden gick ju nyfiknare blev man :P

2010-12-12 @ 13:43:51
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Mia BF- Mars 2011

Jag tycker Ni gör helt rätt!! Vi har inte heller tagit reda på kön..och varför ska man göra det egentligen? Klart man är nyfiken.. men det är ju halva tjusningen! :)

2010-12-15 @ 08:26:24
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0