Man lär sig något nytt varje dag...

... Och tro mig mina vänner, det gjorde jag igår. Glömde berätta det  för er. Ni vet att jag var i skogen med Jessica och hundarna. Chrille skulle hålla hundarna medans Jessica och jag ska springa och gömma oss bakom varsitt träd, och ropa på våra hundar, så känner jag hur mina fötter blir tyngre och hur klumpigare jag blir så faller jag pladask ner bland barr, kottar och ormbunkar i skogen alldeles bakom träden. Jag kan inte förklara exakt hur allt gick till men jag gled inte framåt utan landade på sidan. TUR att det inte stack upp en pinne eller gren från marken + att jag inte landande på den för det kunde ha gått sååååå illa. Men efter ett sådant fall kan man inte låta bli att bryta ihop i skratt, och det gjorde vi båda. Bakom varsitt träd försökte vi var tysta..


Undra vad jag får lära mig idag som jag redan inte visste? :-)

2010-08-15 @ 10:23:24 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: emelie

jag längtar också till hösten. Så man kan få ha på sig den där stor stickade koftan, tända en massa ljus och dricka en massa te hehe :D

har du haft en bra sommar föresten?

2010-08-15 @ 10:59:20
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0