The Lovely bones & Imagine that



Såg denna igår på bio. Enligt svensktitel så heter filmen Flickan från ovan, som även är skriven som bok. Jag har inte läst boken men hört att den var bra, men sen såg jag trailern på filmen och igår såg jag den. Den var riktigt bra, mycket olika känslor. Men något jag inte vet är om den är baserad på en sann historia, någon som vet?
Men jag tyckte den var bra och rekommenderar den absolut till alla att se..



Såg även denna igår med sambon. Då jag förväntade mig mer ifrån Eddie Murphy så var den inte lika rolig, men sedan är ju denna en familjefilm. Men den var helt okej, lite smått rolig var den iallafall!

2010-04-11 @ 11:21:14 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0