Ny vecka - Lian börjar


Ett sådant schema är jag i behov av. Kanske inte exakt samma men ett liknande. Ska nog allt klippa ihop ett sådant!

Jaha då har vi gått in på en ny vecka fast det är en röd dag.
Idag blir det lugnt för min del, jag ska:
- granska Gizmos päls. Hittade fästingar så kröp i hans päls i Malmö så måste se om någon har satt sig på honom, klippa klorna, borsta tänderna på honom och bada honom.
- Ska även stortvätta men det är ikväll.
- Till svärsyster i hennes nya hus.
- Handla hem lite mat för veckan.
- Träffa dagmatten som jag har "anstället" till Gizmo nu när jag och sambon inte hinner hem på lunchen och gå ut med honom.

Det kommer förmodligen dyka upp massa annat, som vanligt!
För mig känns det som sön dag - fast det är måndag.
Är det bara jag som känner mig lite halvt vilsen på dagarna när det är röda dagar?

2010-04-05 @ 12:01:17 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Medina

SV: Visst är dem? :)

2010-04-05 @ 12:59:30
URL: http://mediinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0