Jag älskar mig hund...

... mer än något annat på denna jord. Jag insåg idag vilken förändring som har skett i mitt liv sedan Gizmo kom in i mitt liv. Den glädjen han har givit mig är obeskrivlig och inget kan slå den glädjen. Men jag satt och tittade igenom en del bilder sen han var valp, ni ser ju själv skillnaden

SEPTEMBER


APRIL


Han har blivit jätte duktig med. Min energi, intresse och träningspass har gett verka.
Han släpper vid loss, han kommer vid hit (finns undantag), han förstår ordet nej och slutar med det han gör som är nej, sitt-ligg-sitt, "kom hit", "nära" (ej fot men nära och full fokus på mig) med mera... Dock är skällandet kvar, men jag vet att man måste bryta innan han börjar skälla och det är det negativa med mig. Jag glömmer bort det!

2010-04-07 @ 20:36:19 Gizmo Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

fina ni är!! hur är läget med dig? strålande väder idag.. har du också det??

2010-04-08 @ 11:16:49
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: simone

Vad snygg du är :D Alltid lika snygg iofs ;D Och vovvsingen är så galet söt!

2010-04-09 @ 13:27:26
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0