Hansas bed och bad

Igår innan vi skulle åka hem så åkte vi förbi min farmor där mina fastrar och kusinen var och fika en stund. Fick en JÄTTTTE fin påskgåva iställer för påskgodis. En svart metal hängare i formen av ett träd elle en kvist kanske man kan säga. Man kan hänga allt ifrån nycklar, smycken, väskor och kläder med mera. Den ska dock borras upp för bäst fäste och jag vet inte ännu vad jag ska använda den till. Kanske blir hundens krokhängare eller nycklar. Får se :)



 

P.s
Byte nyss nagellack, från ljusblå till svart/mörk blått glittrigt lack. Dock behövde jag inte byta det ljusblåa pga av flagning utan det passa inte in till morgondagens arbetskläder. Imorgon börjar jag på Skopunkten :)

2010-04-05 @ 20:15:52 Inredning Permalink


Kommentarer
Postat av: LINA K

Perfekt! =) Skulle behöva en stooor sådan för mina smycken =)

2010-04-06 @ 08:21:12
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0