Nu början på ett hälsosammare liv

Idag tog jag ett beslut som jag har funderat länge på. Jag ska helt enkelt börja ett hälsosammare liv.
Med det menar jag att jag ska åter igen köpa en gymkort men dock inte på samma gym. Börja träna vilket jag tycker är kul och verkligen är motiverad. Jag ska dock inte börja idag men i slutet på denna månaden när jag vet exakt hur mycket tid jag har över, men träningstider kan jag nog allt klämma in någonstans.
Hur kommer det då sig att jag blev mer motiverad nu än innan?
Jo det ska jag berätta. En dag råkade jag bara klicka mig in på olika bloggar och fastnade för en speciell blogg.
http://niklasvikt.blogg.se är adressen till bloggen och det är en kille som heter Niklas som äger den. Där berättar han hur det går för han, hans mål osv.
Hur skiljer sig hans blogg mot andras gå-ner-i-vikt-blogg?
För inte i många bloggar "fuskar" man som till exempel att äta socker (godis,chips) eller hoppa över träning.
Och om det ändå får en att gå ner i vikt så är det äkta och man behöver inte känna sig dålig och tappa motivationen..
Läst den - det gjorde jag och det kan hjälpa Dig på traven.. 

2009-09-04 @ 22:30:36 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: Niklas

tack så hemskt mycket för det inlägget.

Jag är otroligt glad att jag lyckades få upp din motivation. Självklart så följer jag din väg ;)

Jag följer alla jag hjälpt till och kommer fortsätta göra det för att stödja in till det sista.

2009-09-05 @ 18:40:22
URL: http://niklasvikt.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

lycka till med ditt hälsosamma liv :D jag kör på att äta vad jag vill och träna 5-6 gåner i veckan, mår toppen och har en vad jag tycker fin, normal och rätt vältränad kropp ;D

Ha en fortsatt fin måndags eftermiddag!

2009-09-07 @ 15:50:02
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0