Kalla mig för Trötter..

.. för jag känner mig verkligen som den ena av dom små 7 dvärjarna, Trötter. Alltid trött och gäspig..
Men jag vet vad det beror på, först och främst är det mitt sömnproblem och sen är det att nu har jag en liten gullig hårig kärlek som väcker mig mellan 6 -7 på morgon (hittills).. Är man inte van vid det så blir det så, men det positiva är att jag har lättare för att somna fortare.

Idag har det varit en lugn dag. Har fått tillbaka den bästa vännen jag har och haft en otroligt mysig och trevlig fm med henne. Efter en massa prat om besvikelser, krafflöshet och kärlek så kan jag inte vara lyckligare. Du betyder mycket för mig och det har du alltid gjort. Den finns ingen finare vänskap än den du och jag har!

Jag har även idag varit iväg och titta runt i butiker, var på ikea och köpte glasskålar och batteri. Sen blev det självklart coop och handla lite smått och gott.. Myst och vovven SJÄLVKLART! Imorgon är det skolan och ska in till stan och kolla om jag får min LIA plats, HÅLL TUMMARNA :) Så nu har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag är trött och nu blir det sista kisserundan sen SOVA!

                                                  GODNATT PÅ ERA NATTUGGLOR ;)

2009-09-14 @ 22:59:22 Daily things Permalink


Kommentarer
Postat av: simone

SV: absolut! Det är livet ;)



Sov gott sedan hjärtat! :D

2009-09-14 @ 23:39:16
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: maja.

vilken galet snygg bloggdesign. har du gjort den själv?

2009-09-15 @ 11:15:37
URL: http://maajis.blogg.se/
Postat av: Madelene

Underbart, jag älskar dig så! <3

2009-09-15 @ 21:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0